lördag 9 januari 2010

Hej hej.

Har nu börjat om med mitt bloggande igen. Har fixat och gjort ordning lite, men är inte helt nöjd ännu. Men nu får de va så här tills jag har ork och lust att göra om det.

Idag händer det inte så mkt.. Martin är hos sin pappa och hjälper honom med bygget. Och jag ska bara ta de lugnt..
Igårkväll va Linda här och kolla film :) Sen åt vi pizza, efter att Martin & Robert hade kommit hem från ikea. Martin hade handlat lite hyllor :) Sen kolla vi bara på tv resten av kvällen, och jag blev as trött xP hehe..

I onsdags så flyttade jag också hemifrån.. Flyttade ihop med min älskling Martin :) Vi passade också på att förlova oss :D Helt underbart...
Mitt liv har verkligen förändrats till 1000 sen jag träffa martin för 6 ½ månad sen..
Fått en underbar pojkvän, ska bli mamma om 3 månder, flyttat ihop med martin, och förlovad.. De kan verkligen inte bli bättre.. Mår så bra verkligen..
För ett år sen så trodde jag att allt bara skulle gå åt skogen, men icke! Livet blev verkligen underbart... Kan inte bli bättre. Trivs hur bra som helst :D.

nu ska jag ta och göra ordning mej sen ta en promend till affären :)
Ha de hallon, puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar