torsdag 14 januari 2010

Inte helt bra..

god morgon, elller förmiddag kanske man ska säga?! har vart vaken en stund. mår inte helt bra. hatar att vara sjuk, orkar ju inte något.. halsen kliar och jag hostar och tappar rösten, vilket martin tycker är super kul och mobbar mej för :P men han börjar nog också bli sjuk, han va helt slö igår.. har nog smittat honom ;) haha.. stackare.

imorn ska vi till vbg och skriva på faderskapspapprerna :) och så hoppas jag på att camilla har fått ändrat min tid till mvc så jag kan åka dit imorn ist.. Vore mkt bättre faktiskt! För har ingen aning om hur jag ska ta mej dit när jag varken har busskort eller körkort?! :/ får se på detta!

nu ska jag ta på mej lite kläder sen plocka i ordning lite här hemma... behövs kan jag säga..
ha de bra, puss puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar