måndag 22 februari 2010

Handikappad

Shiit vad jag känner mej handikappad när jag inte kan skicka sms, eller ringa. Usch.. Snacka om att man är beroende av mobilen.. Men har inga pengar för ens på fredag att fylla på, så jag får stå ut...

Idag skulle vi egentligen till Förlossningen på NÄL, men föräldrargruppen har ställt in de, pga av vädert.. så vi fick ta oss dit själv om vi ville.. Så får se vad Martin säger sen när han ringer.. De är ju kl 17.. Så vi hinner ju.

Mitt revben är helt ömt :/ Bebisen har sparkat för mkt, så nu kan jag knappt sitta.. De gör ont :S och inte har den slutat sparka där heller.. aj aj aj, kan jag säga..

Imorgon har jag iaf tid på mvc, 14:15, så hoppas Linda kan följa med!!!! :D Så Linda, Ring mej !!!
Ne nu ska jag gosa med kissen som är ovanligt kelig :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar