torsdag 4 februari 2010

Slapp dag..

Puuh, orkar ingenting idag. Är jätte slö i hela kroppen. Funderar på att ta ett varmt bad, min rygg gör ont :/

Idag har jag inte gjort något, diska upp den lilla disken som fanns, och bytt kattsand.. Annars har jag bara legat och latat mej på soffan med dator o tv ;) häärligt!
Imorgon ska jag till mödravården på kontroll, är lite nervös ( som vanligt ). Hoppas på att min mamma kan följa med mej. Första gången här i uddevalla, så hoppas hoppas hoppas hon får ledigt från jobbet :)

Senare när min älskling kommer hem ska jag skicka iväg honom och handla.. Har verkligen ingen mat hemma.. Vi har båda dragit ut på att åka och handla, då ingen har orkat xP Men nu MÅSTE vi..

Ne ska nog ta ett bad ändå ;) Ha de bra! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar