måndag 22 mars 2010

22 Mars.

Väntar på att Martin ska komma hem från jobbet.. Ska va på mvc kl 16 :) Sticker och trycker jätte mkt neråt i magen.. :S Riktigt obehagligt. Hoppas verkligen den kommer snart, orkar inte gå o vänta.. Trött på att vara gravid, usch!

Imorgon tror jag att jag ska försöka ta mej ner till kungstorget till "mammaträffen" som jag skulle vart på förra vecka, men som de inte blev.. Så får försöka imorrn om jag inte har en massa störande sammandragningar :/ ..

Ja, jag är trött på att vara gravid, därför allt klagande.. Allt känns bara jobbigt och usch. Vill bara att bebben ska komma, så jag slipper må som jag gör.. De är verkligen inte kul länger.. Kan knappt göra något, vilket är störande.. Får Sammandragningar av att bara diska ?! Hallå eller.. Bli knäpp..

Nu ska jag sluta klaga och gå ut och möta Martin som förhoppningsvis snart är här..
Ha de bra, skiver nog inte mer för en imorrn.. Puss!

2 kommentarer:

  1. Visst är man trött på de nu? Tycker bara att bebisen kan komma ut nu så man slipper magen och allt ont..jag har blivit jätte "klagig", klagar typ på allt som går att klaga på!!!Helt galet, och så sjuuuukt frustrerande!!!
    Då ses vi imorgon och syr!!!8)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är de :( usch!

    De gr vi nog kanske ;)

    SvaraRadera