fredag 26 mars 2010

Kebab!

Hemma efter en jobbig promenad ner till stan för att köpa godis :P Usch.. Blir soffan hela kvällen, då min rygg brukar balla ur när jag har gått en längra sträcka.. Plus att jag får massa sammandragningar :/

Är såå sugen på kebab av någon konstig anledning.. Så funderar på om jag ska fjäska lite med min underbaring om vi kan äta de idag :P Så slipper jag laga mat också, De vore skönt att slippa:) Har knappt kunnat äta kebab förut då jag åt de nästan varje dag i början på min graviditet.. Men nu börjar de gå igen.. Men blir ed för mkt kebab blir jag äcklad xP hahaa...

Snart är det denn 28 Mars.. Ett datum jag har haft i huvudet ett braaaa tag. Har haft känslan av att det är då bebisen kommer ?! Kan ju hoppas jag har rätt. Vore rätt coolt samtidigt som de vore läskigt xP Men som sagt, vi märker när bebisen vill ut.

Nu blir de på med mjukisbyxorna igen och sen lägga sej i soffan :D Häärrrligt!
Ha de hallon på Er. Puss!

2 kommentarer:

  1. Shit, för mig va de chips, i början va jag sugen på de HELA TIDEN, men så fort jag ätit de spydde jag som en idiot.. Så tillslut kunde jag inte äta de, men nu går de igen, konstigt!!!=P

    SvaraRadera
  2. Haha, ja man får tillbaka all matlust och sånt som tur är ;P

    SvaraRadera