fredag 12 mars 2010

livet är underbart!!

Jag vet, jag klagar mkt.. Men jag trodde att en graviditet skulle vara mysig och inte jobbig som jag haft/har det.. Det känns så mkt bättre att kunna skriva av mej här, än att gå runt och klaga och va allmänt sur och grinig, bara för att jag har ont.

Vissa dagar mår jag jätte bra och tycker om min bebis mage.. men vissa dagar vill jag inget annat än att bli av med den.. Visst det är inte långt kvar, 4 veckor är inte så lång tid.. Men när man får gå hela dagarna med sammandragningar som kommer och går och man ligger bara i soffan för att dom inte ska komma för tätt, så blir dagarna långa och man tycker allt går sakta..

Ser jätte mkt fram emot att bebisen snart kommer.. De ska bli jätte kul att se vad det är för liten sak jag gått runt och bärt på i 9 månader..

På söndag har jag & Martin varit tsm i 9 hela månader.. Snacka om att allt har gått fort.. Bebisen är beräknad på våran 10 månadersdag. Lite coolt tycker jag.. Många som har mkt emot att vi har varit tsm så kort tid och ska ha barn. Men det är vårat liv.. Vi har båda sakt att vi ska kämpa och göra allt vi kan för att hålla ihop.. Jag älskar verkligen Martin mer än något annat, kärleken växer mer o mer för varje dag.. Visst vi har båda våra dåliga dagar, men det har alla. Man kan inte alltid ha humöret på topp, eller hur ? Ser jag att Martin är på dåligt humör så gör jag verkligen allt för att han ska bli på bättre humör.. Och tillslut sitter vi båda och skrattar och har det mys i soffan.. Allt känns så rätt med Martin.. Han är den rätta! De är en helt underbar känsla..


På dessa 9 månader har vi hunnit:

* Bli gravida.
* Flyttat ihop
* Förlovat oss
* Och snart är vi också föräldrar :D
Livet kan inte bli bättre! Jag är verkligen hur lycklig som hellst.. Vill inte ändra på något! Allt är helt obeskrivligt underbart! Livet är verkligen underbart!!


4 kommentarer:

  1. Glöm inte vem det va som fixa ihop er ;)

    SvaraRadera
  2. Du gav mej hans nummer ja ;)

    SvaraRadera
  3. Visst är det mycke blandade känslor med bebisen i magen...tung och jobbig är magen men ändå ska det bli kul när h*n väl kommer ut!!!8)
    Kom random in på din blogg och känner igen dig från föräldragruppen!!!=P Vi har ju BF nästan samtidigt..:O

    SvaraRadera
  4. Ja eller hur :)

    Jasså? har vi ? :P 14 april ?!

    SvaraRadera