torsdag 25 mars 2010

Mindre mysig!

Sitter i soffan och väntar på att Martin ska komma hem, så vi kan åka och handla, så vi kan äta våfflor :D Gottit.. Han är hos sin pappa och kollar till "Fin" bilen ;P

Imorgon ska jag nog gå och hämta mitt påskägg jag gjorde i tisdags :) Sen köpa lite godis eftersom de är fredag & helg o allt :P
På Lördag kommer min mamma hit :D DE ska faktiskt bli kul.. Lite mor&dotter prat. Kan behövas. Även om jag kan prata med Martin om precis allt, så är det något speciellt att kunna prata med sin mamma o få lite råd och sånt.. Ska iaf bli kul..

Jag är helt öm på mitt högra revben.. Bebisen älskar att trycka.. och de gör så förbannat ont kan jag berätta.. AJ!

Kan ju säga att de inte är ljudisolerat för fem öre i detta huset.. Man hör vad grannarna, gör & pratar om. Rätt störande kan jag säga.. För dom gapar och skriker på varandar konstant! Vi hör till och med när dom har sex.. Mindre mysigt kan jag ju berätta.. men men..

Ne nu känns det som min rygg kommer gå av snart.. Ha de bra!
Pussar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar