lördag 3 april 2010

3 April 2010

Glad Påsk ! :D

Vakna tidigt idag igen :/ blä vad det är dryygt!
Vi fick köpt sängar igår :D, så nu får vi till och med plats med bebissängen :D Riktigt bra.. Dock så sparka bebisen mej i sidan hela tiden när vi gick runt på ikea.. trodde bebisen typ skulle vara lugn när man går, men inte denna inte ;P

Vet inte vad som händer idag ?! Kanske ska kolla med Martin om vi kan åka upp till Dalsland och hälsa på mamma & pappa :) Länge sen nu jag va där.. Kansek också ta en promenad där uppe med brorsonen Rasmus & Mammas hund :) Vore gott! Men får se vad chaffören säger sen.. Måste iaf köpa påskägg! :O Mamma tycker tydligen jag är förstor fr det nu, så jag får köpa mitt egna iår igen :( Blää såger jag.

Men nu får ha en härlig påsk!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar