fredag 16 april 2010

Äntligen!


Det blev en pojk!

15/4 kom han, 3070 gram & 48 cm lång.

4 kommentarer:

  1. mwiiiie göll!!!!!!!!!!!:D Grattis!!!! Han är mindre än va min pojke va, men det är bara två dagar i mellan dom, de är lite coolt ändå!!!8)

    haha hade du oxå den där fula rocken på dig?! fy fan, innan jag födde svor jag att aldrig ta på mig den, men lik förbannat hade jag de visst ändå..va jätte envis på att inte ha den...innan lustgasen!!!!XD

    SvaraRadera
  2. :D:D Tack!!

    Ja, haha! Så ful, skulle inte ha på mje sjukhuskläder sa jag, men de blev så ändå, när mitt vatten gick xP haha.. Hade bara luftgas i slutet då jag va tvungen för Lukas skull.. :) Annars hade jag inget :D

    SvaraRadera
  3. GALET!!!Jag hade lustgas efter mitt vatten gått för då gick allt så fort, trodde jag skulle ha mer bedövning. Ville ha EPD, men tror de blev för sent för de..

    SvaraRadera