onsdag 7 april 2010

Home :D

Nu är jag hemma efter en fika på stan med Marta & ett besök på MVC!

Va riktigt trevlig att fika :) Kul att träffa någon som är i samma situation som en själv. Blev endel prat om bebis och sånt ;) Kul! Får vi göra om..

På MVC så gick det bra också, SF-måttet är 34 nu :) Och så har jag gått upp ännu mer i vikt.. Väger nästan 61kg nu :O Helt sjukt! Jag som vägde 49 från början.. GAAH! Väger typ 3 kg mer än martin.. Hoppas att de försvinner snabbt efter förlossningen..
Fick en ny tid den 21. Hoppas jag slipper gå dit, och att bebisen har kommit! :P

Nu ska jag börja laga mat. MARtin är i garaget och grejjar, och jag är hungrig! SÅ han får komma hem snart ;P Snäll jag är..
Ha de bäst! Puss.

2 kommentarer:

  1. Lätt att vi får göra om det!!!!8) Nästa gång kanske vi har bebisar med oss, fast de känns tyvärr inte så troligt!!!=P

    SvaraRadera
  2. HAHA, ne de gör ju tyvärr inte de.. Men man kan ju hoppas ;P

    SvaraRadera