lördag 10 april 2010

Jobbig natt..

usch säger jag. Har AS ont i min högerhöft så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och sova i natt va inte de lättaste.. Dumma höft, plus att jag har haft små ont och vaknat varje halvtimme eller något x( Gaaaah. Nu får bannemej bebis komma. Orkar inte gå så här längre! :(

Igår va Robin & Evelina här :) Riktigt trevligt. Vi gick strandpromenaden runt 21-tiden, sen åkte vi till pingvin, för att Robin va hungrig.. Jag & Martin åt pommes bara :P Vi hade typ nästa precis ätit när dom kom vid 7 tiden igår.

Just nu sitter jag i soffan och äter chips xP Bra frukost.. Sen ska jag tvinga med Martin och öpa glass.. Blev ju ingen igår, och de är ju fint väder idag med, så det SKA bli glass.. Martin har ingen talan.

Nu ska jag väcka honom föresten ;P Ha de bäst! Puss!

2 kommentarer:

  1. jag hade med ont i min höft i natt!!!!:O De känndes typ som man hade kramp på hela den sidan!!!!
    Jag va nyss i stan och åt glass!!!!!MEGA GOTT!!!!:D

    SvaraRadera
  2. Ja, usch!!

    Va vi med ;) riktigt gott :D

    SvaraRadera