torsdag 8 april 2010

Lättnad!

Trodde verkligen det skulle bli krångel med min föräldarpenning, då jag inte har hör något om de. Men fick reda på de att jag får den 26 april :D Fan vilken lättnad kan jag säga. Tar bara ut 5 dagar i veckan, så de blir ju inte så jätte mkt. Men mer än jag hade förut, fick ju inte ett öre. Mina föräldar som har gett mej pengar ända sen jag hoppa av skolan. Så ska blir riktigt skönt att få pengar nu :)

Gick ner till stan förut och köpte lite godis ;P Sen gick jag även in på Lindex, tänkte kolla på lite kläder till bebben, och är inne möter jag mamma&pappas hyresvärd som dom yr huset av. Hon kände knappt igen mej. HAr inte träffat henne sen i sommras typ :P Så de va kul.

Någon som vill äta donken mat med mej i helgen?! :D

Puss!

2 kommentarer:

  1. Awh jag har inte hört nått om föräldrapenning..usch. Men gött att du får!!!=P

    sugen på McDonalds asså?=P

    SvaraRadera
  2. Okej :/ Jag va maila dom, och fick svar.. Annars hade jag fått vänta :P

    haha JAA! :D Men jag är alltid sugen på något xP

    SvaraRadera