måndag 5 april 2010

Morr..

Måste avreagera mej lite!

Vrf tror alla att mitt/vårat liv är över bara för att vi får barn ?! Visst vi kan inte va ute och festa varje helg, men va fan! Vi kan frf leva livet. Med och utan bebis! Även om vi har barn, kan vi träffa kompisar. Vi är inte tvugna att sitta hemma isolerade från allt och alla som dom flesta verkar tro! Gött störande! Vi kan va ute sena kväll, vi kan träffa kompisar, vi kan gå på krogen, vi kan inprincip göra allt vi kunnat göra förut också. Och, Jag tycker inte det är kul att supa mej full varje helg. Ta de lugnt är mkt härligare, en att vara bakis dagen efter :P !

För helvete.. Mitt liv är inte över bara för att jag bli morsa snart!
Och man märker vilka som RIKTIGA vännerna är..

4 kommentarer:

  1. intressant det där. Jag håller med till punkt och prickar!!!! Dessutom, vem säger att hela livet går ut på att supa varje helg?!
    riktiga vänner..ah man har tappat rätt många, men vem vet man kanske "hittar tillbaka" till varandra senare i livet?
    Tycker det är intressant att en del tror och tycker att "man ska bli som förr" när bebisen kommit, för de är ju inte alls så att man aldrig kommer bli som man var och att när bebisen kommer...det är ju faktiskt då det "börjar"!!!!=P

    SvaraRadera
  2. Ne precis.. men för vissa ska man ju kunna supa vajre helg, vilket jag aldrig har gjort. :P Så drygt! Kan ju hoppas att man får tillbaka sina "gamla" vänner.. :-)

    SvaraRadera
  3. Jo visst det har la alla gjort, men man kanske upptäcker att det faktiskt finns andra saker att göra?!=P

    SvaraRadera
  4. Oja, man upptäcker mkt nytt nu :) Livet förändras...

    SvaraRadera