tisdag 6 april 2010

Någon?!

hur stor är slemproppen egentligen ?!

Nu ska jag snart dra mej ut och gå en stund.. Trött på att vara inne. :) Men först blir det fixa håret. Orkar inte sminka mej idag, jobbgt xP Måste köpa nu mascara, min bröjar torka.. Så ofta sminkar jag mej som ni märker ;P Men när bebben är född så hoppas jag att jag orkar med mitt utseende mer än vad jag gör nu.. Ska iaf klippa & färga håret nästa månad har jag tänkt :) Lite förändring.. Sen funderar jag på att köpa busskort också, så jag kan åka till vbg, där jag har dom flesta av kompisarna. Orkar inte sitta isolerad hemma. Och snart eller nån gång så kommer dom och tapetserar här, och då kan inte jag & bebisen va i lägenheten på hela dagen.. Lite drygt! Vet inte vad man ska göra?! Hmm.. Aja..
Nu till spegeln en snabb sväng, sen på med ytterkläderna och gå ut :) Ha de bäst! Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar