onsdag 7 april 2010

Why?!

Vrf ska man sova så dåligt ?! Man borde sova bättre när man snart ska föda. Sjukt ;P !
Blir en relativ lugn dag idag med, Fika med Marta vid 2-tiden, sen mvc 4 :) Skönt att slippa sitta hemma hela dagen..

Idag är det exakt 1 vecka kvar till BF.. Gaaaah! Vi är snart föräldrar, helt sjukt! Man trodde aldrig att man skulle vara nära dagen så här fort. veckorna har verkligen sprungit iväg. Tycker inte det är länge sen jag gjorde alla 4 graviditetstest xP, och när jag berätta för min syster.. Shiit! Detta ska iaf bli skit kul, och se vad det är för filur jag har i magen.. Pojk eller flicka?! Hoppas på en lite flicka, då alla mina andra syskon har söner. Men de spelar ingen roll vad det blir, bara de är friskt. Och att den slipper ärva min glutenallergi..

Nu blir det kolla tv en stund. Puss!

2 kommentarer:

  1. haha gjorde du oxå en massa test? Jag tror seriöst jag gjorde 5 st, sen kunde jag inte slänga dom utan va tvungen att bära med dom som någon slags "bekräftelse" eller nått, hade till och med med dom till krogen, en vän till mig höll på att dö när hon såg dom i min väska när vi va på toa!!!!XD

    SvaraRadera
  2. HAHA, ja.. Helt sjukt! Fast jag visa aldrig någon mina gravtest :P Mamma hade typ känt på sej att jag va gravid, så hon blev inte ens förvånad när jag sa att jag va gravid :P haha

    SvaraRadera