måndag 31 maj 2010

Motion!

Idag har jag bannemej fått motion ;P Först ner till stan för att gå på bvc med Lukas, sen hem igen o byta kläder för att jag va så jädrans varm, sen ner igen för att gå ända bort till dalaberg för att gå till mvc, och sen hem igen :D Känner mej riktigt duktig. Hade sån jäävla skoskav också.. Ajj! Men jag överlevde :) Nu är jag äntligen hemma igen, har tittat på dom senaste avsnitten av unga mödrar på datorn :) och nu väntar jag bara på att Martin ska komma hem, Lukas är på riktigt dålig humör, och jag behöver lite avlastning känner jag...plus att hunden är som en svans efter mej så fort jag reser mej upp.. Gaaaaah!

Lukas väger idag 4248 g och är 54 cm lång :D Min lilla mini pojk ;)

Blir ingen ÖF för mej imorrn, har frf ont i halsen och känner mej inte riktigt kry, så vill inte smitta alla bebisar, så har bestämmt mej för att ta en tur till lilla vänersborg o träffa lite gamla kompisar som jag ALDRIG träffar annars. :) Kul kul.. Ska besöka min gammal klass på barn & fritid :)

På Fredag kommer även min syster neråt :D Kul.. Vi ska åka till ullared på lördag. Så Lukas ska åka till ullared för första gången ;) haha.. Stackars han, tre galna tjejer & lukas ;) Kommer bli kul..
Ne nu ska jag ta lite kladdkaka & grädde och lägga mej i soffan.. Ha de hallon. Puss puss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar