torsdag 6 maj 2010

Slut i huvudet!

Usch vad jag är trött.. Lukas somnade äntligen för en stund sen. Han har nästan vart vaken hela dan, och bara velat vara hos mej. Inte ligga någon annan stans.

Jag borde diska, men jag har ingen ork. Jag är helt slut i huvudet & hurr trött som hellst! Ge mej lite ork!

Känns konstigt att jag kommer vara utan Lukas från fredag till lördag.. Men jag behöver de. Behöver sova ut.. Ni tycker säkert att jag är dum o lat som lämnar bort honom redan. Men det skiter jag i. Jag behöver lite sömn.. Och min mamma ställer alltid upp. Guld värt. Sen får även jag & Martin lite egen tid. Vilket också behövs. Ska bli skönt, men samtidigt vill jag ha min bebis hemma..

Blev bara massa babbel inlägget.. så ska kolla på tv nu, och ta disken imorrn ist ;P
Puss & Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Inget konstigt med att han får vara med mormor :D

    SvaraRadera
  2. "egentid" är ju ett måste!!! Jag och Johan var ute på hos mina hästar en sväng i helgen undertiden mamma passade lillkillen, och den lilla stunden va guld värd!!!!=P

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen. Ska bli skönt att bara vara "vi" en stund, men kommer sakna min bebis :P

    SvaraRadera