onsdag 16 juni 2010

16 juni 2010

Hann inte skriva igår.. Va knappt hemma något igår.. Det va begravning i fjällbacka. Så där va vi typ hela dan.. åkte hem vid 16, hem o ge Lukas mat. Sen åkte vi till torp en sväng o kika :) Va inte hammma förens halv 9 tror jag.. Har iaf sett en keps o solglasögon jag ska köpa till Lukas ;) Han va så söt i dom :D

Idag har vi inte gjort mkt knop alls.. Tog en promenad ner till stan förut till Thomas kontor för att lämna papper från Martin :) Sen en sväng till willys för att köpa annat schampo tll mej.. min hårbotten är jätte torr :O! Sen gick jag in på lindex, och där hitta jag skjorts för 50 spänn på rea :D så de slog vi till på ;) Lukas är jätte söt i dom.. fick dock sy in dom i midjan.. min pojke är smal ;)

Snart är klockan 16 o Martin slutar då :D Tycker verkligen inte om att vara hemma själv. Så de ska bli skönt när han kommer hem :)

Nu ska jag plocka ordning lite här hemma.. Ha de bra. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar