onsdag 9 juni 2010

9 Juni 2010

Mitt 200:e inlägg nu ;) Wihhou!

Har vart ute på en promenad nu.. rikigt härligt. Lukas låg och prata i vagnen hela vägen hem förut. Mammas pojk! usch jag köpte sånt vidrig choklad förut, så jag höll på att spy! USCH säger jag! Fick verkligen vsypkänslan i magen :S !

Sitter och dricker o äter annat nu för att få bort smaken ur munnen, men de vill inte försvinna :S !

Imorgon ska vi till BVC-läkaren med min lilla Prins ;) Hoppas dom är snälla mot honom. Så jobbit när han börjar gråta om att man bara inte kan ta upp honom o trösta, bara för att dom ska rycka o dra i honom.. De skär verklige i ens mammahjärta :( ! men Får hoppas de går bra.

Ne nu ska jag ta något att äta.. Hungrig är jag. Lukas sover i sin säng. Inte ofta han sover så här på dan när man är hemma. :)

Ha de hallon så hörs vi mer imorrn :D Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar