lördag 12 juni 2010

Besök!

Idag fick jag besök av min mamma & pappa, samt min bror o hans tjej :) Riktigt trevligt... Annars har vi inte gjort ett dugg idag.. Bara vart inne. Riktigt TRÅKIGT! Men vädret har inte vart det bästa heller. Får hoppas på bättre imorgon :)

Har beställt klipptid nu. Så på fredag ska jag klippa mej. 2 år sen sist jag va hos en frisör. Så de ska bli skönt! Men vet bara inte hur jag ska ha det än.. Men de löser sej nor.. Sen ska jag färga håret också, de behövs xP Har världens utväxt. Har inte förgat håret sen 31 december ;P Så de va ett tag sen.. Så lite förändrning kommer ske nu.. Har verkligen längtat efter detta :D Ska bli så skönt!
Hade ingen lust alls med detta när jag va gravid.. Men nu fan ska här piffas upp ;)

Lukas sover nu i sin säng :D Så jag ska göra lite varm choklad har jag tänkt ;) Mumma.. Sen kanske diska lite, eftersom Martin inte gjort de än ;)

Åh, Vill att de ska bli den 24 :D då vi åker till dalarna och hälsa på min syster! Så bli så jädrans skönt att komma lååångt bort ett tag! En annan miljö!

På Måndag har jag & Martin vart tsm i 1 helt år! Helt sjukt va tiden har gått fort, men så mkt vi hunnit med ;) haha.. Så Martins syster ska va barnvakt en stund på kvällen, så ska vi gå ut och bara va för oss själva :D Myspys!

Ne nu ska jag bannemej göra varm choklad :D Ha de bäst!

2 kommentarer:

  1. Å fixa sig snygg..jag är avensjuk!!!=P Det kommer bli jätte skönt för dig. Samma sak som "egen-tiden" du och Martin får!!!!:)

    SvaraRadera
  2. De ska bli helt underbart :D Läängtar!

    SvaraRadera