söndag 6 juni 2010

Helgen!

Hm.. Ska ta och göra en kortfattning av helgen :)

Fredag: Så va jag o Lukas hemma hela dagen och bara tog de lugnt.. Sen på kvällen så åkte Vi till smögen med Robin, Tog en glass på smögenbryggan och kolla på alla galna studenter ;) Riktigt trevligt..

Lördag: Så va de ULLARED som gällde, Lukas va med. Han va riktigt snäll inne där hela tiden.. inte ett ljud sa han under dom 2 timmar vi va där.. Min duktiga pojk. Sen åkte jag med dom hem till mamma & pappa, så skulle vi grilla. Martin kom efter ett tag.. Sen va "alla" samlade ;) Jätte trevligt..
Saker som jag köpte i ullared:
* Lee Jeans till mej
*Strumpor till mej
* Plånbok
* Body till Lukas
*Strumpor till Lukas
*Napp flaska
* Näsrensare till Lukas
* Disktrasor
* WC-rent
*Skärp till mej.
*Lite godis
Allt gick på 370 kr :D Billigt åh bra..

Söndag: Idag har vi inte gjort mkt alls.. Bara tagit det lugnt.. Va på Torp en sväng för att köpa en ny tratt till Zera men dom hade inte hennes strl så de blev inte.. Men vi hittade en ny boll till henne, som hon redan gjort sönder xP haha.. Martin är och hjälper sin kusin med en altan, så jag och Lukas är ensamna hemma.. Ville gå ut o gå, men hissen har gått sönder :/ Så får bli bärsele isf..

En liten sammanfattnig av min helg.. nu ska jag ta min gnälliga son som ligger här brevid mej ;) Ha de bra.. Puss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar