fredag 4 juni 2010

Sorry!

Mitt bloggande är värkligen KASST! Men vet verkligen inte vad jag ska skriva. Det står helt still..
Idag kommer min storasyster neråt.. Och imorrn ska vi åka till Ullared o shoppa :D Wiie! Annars händer inte alls mkt..

Lukas har börjat sova jätte bra på nätterna nu.. vaknar vid 3-4 första gången och sen vid 7.. Jag klagar inte! Det är jätte härligt! Bättre än i början då han vakna varannan timme på natten.. usch!

Har iaf fått han att somna i sin säng nu.. Så jag ska passa på o ta på mej kläder o fixa hår & ansikte, sen ska jag städa lite.. Ser förjääävligt ut.. Massa grus i hela lägenheten som Zera på något sett har tagit in.. Hmm.. Måste va genom den dumma tratten..

Hopps, nu ska jag ställa datorn oh börja greja innan min pojk vaknar.. Ha de hallon.. Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar