onsdag 7 juli 2010

Depp!

Usch, känns som man nästan bara har vart sur o grinig de sista ikväll.. Men känner mej totalt slut i hela kroppen..
Jag se pigg o glad ut, men jag är de för Lukas skull! Han ska inte behöva ha en mamma som går runt o är trött hela tiden, och inte orkar nått! Men jag kan tyvärr inte släppa honom till någon annan, jag har jätte svårt för det! Känner mej så dum som mamma när jag inte är med honom, även om jag vet att han har det bra.. Men det är ett moderband som man har till sitt barn!

Är så glad över att ha en pojkvän o en son.. De är verkligen mitt liv. Det är nästan de man lever för! Hade jag inte haft dom hade jag säkert bara suttit hemma hos mina föräldrar och inte gått utanför huset! För nästan så va de innan jag träffa Martin! Han har verkligen förändrat mitt liv till de ljusa! En så otroligt underbar kille, som verkligen gör ALLT för en! Han är verkligen den rätt för MEJ!

Usch vilket depp inlägg, men kände att jag behövde få ur mej lite.. ska försöka gå o sova igen. Martin har nog redan somnat skulle jag tro :( Känner mej verkligen dum mot honom när jag är på detta humöret! Usch!

God Natt!

1 kommentar:

  1. Man blir trött, det är ju ett heltidsjobb lixx...
    Man känner sig skit elak när man är sådär grinig, men de blir man ju också trött av..usch, idag känner jag mig rätt utvilad, de va ett tag sedan!!!=P

    SvaraRadera