fredag 9 juli 2010

Fredag kväll..

Idag har man iaf haft något att göra hela dagen.. Vid 11 kom min syster hit med familj o hälsa på innan dom åkte vidare till mamma o pappa, Efter att dom åkt så började jag städa hela lägenheten, men är inte riktigt klar än.. Ska dammtorka o lite sånt =) Sen åkte vi till Pingvin och åt kebab med Robin, sen kom Annika också.. Efter de så åkte vi bort till strandpromenaden och tog en glass.. Nu är vi hemma igen, och Martin & Robin sitter och kollar på fälgar. SKIT kul vekligen...NOT!

Imorgon ska vi åka till mina föräldrar, Min syster som är där ska passa Lukas, och så ska jag o Martin bara myspysa :D Ska bli skönt!

Nu ska jag vara lite social.. Tänkte lägge upp lite bilder imorrn, vart lite dåligt med de ;)
Men hade bra, God natt. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar