måndag 5 juli 2010

lör/sön/mån

Får väl skriva lite om vad som har hänt i helgen =)

Lördag: På dagen åkte lilla familjen till Ikea och shoppa lite, Blev ett skrivbort, en hylla, bilmatta, och lite annat smått o gott :) Sen på kvällen va jag på sexparty hos Melissa :) Rikitigt skojj! Det blev iaf en lyckad kväll tycker jag.

Söndag: Så kom min mamma o hämta mej, så åkte vi hem till dom. Blev ompysslad o busade med min brorson Rasmus.. Han har blivit så stor. Tycker inte de va länge sen han va en lite liten bebiiis! Sen körde mamma hem oss igen, jag laga lite mat till mej själv, och sen väntade vi bara på att pappa Martin skulle komma hem.. Saknar honom hela tiden.

Måndag: Idag vet jag inte rikigt vad som händer, funderar på att städa o fixa lite i Lukas blivande rum :) och så, sen kanske ta en promenad eller nått.. Kanske någon som vill komma hit o fika ? ;)
Ne nu är min son gnällig och jag ska försöka få honom att sova lite..
Ha det så bra. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar