tisdag 20 juli 2010

måndag/tisdag

Lite kort:

Måndag: så va vi först på BVC med våran lillkille, han vägde 5610 gram & va 61.5 cm lång. Han börjar bli riiktigt stoooor våran lilla pojk! Han fick oxå två sprutor våran stackare, de gick bra. Han fick ingen feber, utan han va bara extrem gnällig, så han sov inprincip HELA dagen.. Och NATTEN ;) Efter BVC åkte vi hem till mina föräldrar då min pappa fyllde år :) Så blev lite fika där, sen åkte vi hem.. Sen satt vi bara hemma och tog de lungt!

Tisdag: Idag ska jag (kanske Martin) ta en promenade ner till stan.. Måste kolla efter nu tjocktröja till lilleman, hans är lite försmå :P Sen ska vi på möte med prästen som vi ska ha på vårat dop. Planera lite hur vi vil ha de ! Och vi vill ha ett SNABBT dop ;) haha.. Så inte massa onödigt! Sen ska vi bara myspysa här hemma :)

Nu orkar jag inte skriva mer, ska gosa med min son. Kram på Er!

1 kommentar: