onsdag 18 augusti 2010

Onsdag.

Blev en sväng ner på stan med Melissa , Vincent o hennes mamma :D Riktigt trevligt.. Blev lunch på Cactuz, och sen tog jag bussen till Torp o shoppa lite kläder till mej själv ;) Har ju ett presentkort på HM. Så får ju utnyttja de ;P

Köpte :
*Spotlinne
*Lång t-shirt
*Jeans.

Nöjd med mitt köp :D

Martin är och tvättar bilen, så väntar på att han ska kolla hem. Sen blir de massa pussar på honom ;P
Har äntligen fått Lukas att somna. Riktigt skönt. Imorgon efter Martin slutat jobba ska vi till mina föräldrar o hämta husvagen, för på fredag åker Martin till vallåkra :( Guuud, jag saknar honom bara jag tänker att jag kommer vara utan honom en HEL helg :( BLÄ! Så på fredag eftermiddag kommer mamma hit o hämtar mej. Ska sova hemma hos dom. Hatar verkligen att vara ensam. Sen nån gång i helgen kanske så kanske jga ska träffa Erika som jag inte träffat på ÅR o DAR.

Ne nu blir de en risifrutti framför tv :D Ha de bra. Kram!

1 kommentar: