måndag 2 augusti 2010

Usel!

Jag är verkligen kass på att komma ihåg bloggen nu känner jag.. Men jag har inget vettigt att skriva.

Dopet i lördags gick jätte bra :D Jag mådde inte så jätte bra, hade ont i nacken och kände mej allmänt slö.. men annars va de bra. Fick träffa min ena morbror för andra gången i mitt liv :D Jätte kul att han kom. :)

Idag har jag inte gjort något speciellt. Mina föräldrar va här och lämna gardiner som hon sytt till Lukas. Med Cars på ;) Så nu är hans rum klart :D Ska ta kort och visa nån dag :)
Sen körde mamma o pappa mej o handla lite.. Blöjor o välling o sånt man behöver.. 400 gick allt på :P usch.. Känns att man inte får så mkt pengar :/ Blää.. Dom försvinner hur fort som hellst. Bajs på de..

Imorgon ska Martin till gbg o hjälpa sin bror, så jag funderar på att åka till torp och kolla efter byxor till Lukas.. han har bara massa i 56 och dom sitter precis.. så får typ gå över till 62 nu :) Min pojk börjar bli STOOOR! :O Nån som vill följa med imorrn ? Hör av Er isf :)

Bilder på dop kommer så fort min syster har skickat bilderna till mej :)
Ne nu ska jag slappa soffan :) God Natt.

1 kommentar:

  1. åh, jag skulle vilja åka med, men jag jobbar. :( Baaaaaajs på det! Saknar dej tjejjen! <3

    SvaraRadera