onsdag 17 november 2010

Bullar!

När jag vaknade imorses så hade jag fått ett sms o fråga om jag ville föja med på morgonpromenad. Så jag o Lukas gick upp o ått frukost o gjorde odning oss lite innan vi gick o mötte upp Martta & Vincent :D Efter en lång o trevlig promenad gick jag hem o gjorde mej i ording för en fika med Annika :) Vi gick till Cactuz. Lukas va snäll o ville ha uppmärksamhet som vanligt ;) Min pojk de <3

Nu sover min lilla plutt, och jag ska börja med en bulldeg tänkte jag :) Imorgon är de familjeförskolan sista gången denna veckan. Efter familjeförskolan så ska Jag,Lukas, Martta & Vincent hem till Melissa & Vincent o leka :D Ska bli kul! Och på FREDAG åker jag till dalarna o hälsa på min syster.. Åhh, jag längtar verkligen. Har inte träffat henne sen i augusti :O De är läääg. Sakna min storasyster <3.

Ne, bulldega va de som skulle göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar