lördag 13 november 2010

Dag 01

- Presentation om mej!

Jag heter Ida Johansson och är 19 år. I April 2010 fick jag äran att bli mamma till en underbar liten son som fick namnet Lukas. Jag bor i en 2:a i Uddevalla med min son. Min pojkvän som även är pappa till Lukas bor i en lägenhet nära oss.

Innan jag flytta till Uddevalla bodde jag ute på landet, ca 3 mil från vbg. Brålanda heter de! Där bodde jag i 5 år. Innan dess bodde jag i trollhättan :)

Jag har tre äldre syskon, två bröder och en syster! Dom har också barn. Så jag har 5 syskonbarn.

____________________________________
Kort om mej :)

Idag är det lördag och jag har asa tråkigt! Lukas sover, och de va meningen att jag skulle städa mej ORK! Har slått i julklappar :) Ska snart försöka börja min storstädning. :)

Ni får ha de bäst så kanske jag skriver sen om jag hinner :) Tänkt lägga in lite kort från familjeförskolan :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar