måndag 15 november 2010

Dag 02 & 03

Dag 2 - Min första kärlek!

Min första RIKTIGA kärlek va nog Martin(Lukas pappa). De är nog det första riktiga seriösa jag haft. Dom andra har lixom bara vart för att ;P

Martin & jag träffades för första gången på en fest hos en gemensam kompis. Kommer ihåg att Martin satte sej brevid mej och så fråga han lite. Kommer inte ihåg vad, va lite onykter. Se några dagar efter så får jag hans nr av min kära vän Linda, för Martin hade tydligen bett henne att ge mej hans nr. Jag blev självklart skit nervös. Shiit. Jag som knappt kommer ihåg något av kväll. Men jag skickade ett sms där jag skrev "Hej" bara.. Sen började vi sms i en tid. några veckor. Sen den 14/6-2009 blev vi ett par. Hur underbart som hellst. Och knapp 2 månader efter att vi vart tsm så visar det sej att jag va gravid. Visste inte om jag skulle skratta eller gråtat när jag fick reda på de. Men Martin stöttade mej oavsätt vad jag valde. Men jag bestämde att vi skulle bli en liten familj. Vi började ganska snabbt prata om namn, satt med almenakan och kollade. De är minnen! Sen den 15/4-2010 fick vi världens perfektaste bebis. Våran älskade Lukas som idag är 7 månader.

Dag 3 - Mina föräldrar!

Mamma.
Min mamma heter Monika och hon är 47 år gammal. Hon jobbar som städerska i vänersborg. Mamma har alltid funnits där och verklige ställt upp för mej i alla lägen då jag haft problem.. Min mamma är bäst.

Pappa.
Min pappa hetet Christer och han är 54 år gammal. Han jobbar på gatuenheten i vänersborg.
Jag har ALLTID varit pappas flicka. Jag och min pappa kommer oftast överens. Min pappa är bäst.

Mina föräldrar är gifta sen -08. Min mamma va 28 år när hon fick mej. Och min pappa va 35 år. Jag är yngst av alla barn. Min mamma fiick min storebror när hon va 15 år som är min halvbror. Min mamma belv också mamma i ungålder. Så de ligger i släkten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar