tisdag 16 november 2010

Deppinlägg!

Inatt sov jag o Lukas hos pappa Martin.. Så jag gick ifrån honom runt halv 8 imorses hem till mej o bytte kläder sen vidare till Familjeförskolan. Så har gått från tureborg till Dalaberg. Känner mej duktig :)

Just nu känner jag mej bara allmänt nere. Känner mej så ensam ibland. Familjen bor långt bort, vännerna man hade "förr" känns som dom är helt borta! Har typ ingen kontakt med dom alls, vilket suger.
Jag o Martin bor på olika hål vilket betyder att vi inte träffas varje dag. Dom dagarna vi itne träffas känner ag mej helt ensam, har typ ingen känns de som. Även om jag har några vänner här i uddevalla. Men man vill lixom inte störa dom. Åh.. Känner mej bara totalt gråtfärdig!

Men jag har världens finaste lilla familj, Martin & Lukas <3 Mina favopojkar! utan dom hade inget funkat.. Lukas är de bästa som hänt mej, Han är mitt ALLT <3

Ne slut på deppinlägg.. nu ska jag äta kexchoklad o dricka julmust bara för att.

1 kommentar:

  1. men älskade vän jag har ju sagt att du ska höra av dig och du stör aldrig! vi finns här om du vill och behöver <3

    SvaraRadera