torsdag 30 december 2010

Ensama.

Idag har vi haft besök av Martta & Vincent. Trevligt trevligt! Någon som iaf inte är LIVRÄDD för lite vattenkoppor! :) Annars har jag o Lukas bara vart hemma hela dagen närstan. Han är verkligen ite kry min lilla bebis :( Lider med honom.

Har frf inte hittat något att göra på nyår. Så vi får väl sitta hemma själva :( Mindre kul! Men men. Martin är iaf på väg hem, fick ett sms nyss där de stog att han stod på driv-in på Mc Donalds ;) haha. Han är iaf snart hemma, och då är jag nöjd ;)

Lukas sover i våran säng. Får lägga över honom i hans sen när vi går o lägger oss. Vill inte att han ska vänja sej att sova i våran säng. Jag sover så dåligt när han ligger brevid. Han är som en virvelvind i sängen när han sover ;P haha.

Ne nu ska jag återgå till min chokladkaka & julmust :D Puss.

1 kommentar:

  1. om vincent inte precis hade blitt frisk hade vi oxå kunnat träffats men jag orkar verkligen INTE sitta inne mer nu när vi precis blivit friska

    SvaraRadera