tisdag 7 december 2010

Klippa

Jag har gjort en ugnspannkaka, men jag är inte längre sugen på de, så den stor frf kvar i ugnen :P
Martin va här nyss o lämna av Zera & Lukas gå-stol.
Sitter i soffan o har extremt tråkigt. Funderar snart på att gå o lägga mej. Ska också ta o fixa ordning bloggen igen och få den som jag verkligen vill ha :) Nu bannemej ska jag lyckas:D

Jag vill klippa mej! Men min ekonomi typ inte tillåter de just nu :/ Någon som kan/ vet någon som kan klippa billigt ?! :D Behöves verkligen!

Imorgon är de onsdag och jag har inget för mej.. Måste egentligen tvätta. Men de är nästa omöjligt att bära en tvättkorg OCH Lukas.. De går men de är INTE lätt.. Blää!

Nog om all babbel.. God Natt.

1 kommentar:

  1. Haha, kortvariga cravings :) Du får gärna tipsa om ugnspannkakerecept. Sist jag försökte blev det "pannkaka" av allihop så att säga ;)

    SvaraRadera