fredag 7 januari 2011

Dag 2 - Min familj.

Min familje består av min mamma som heter Monika. Hon är 47 år gammal och jobbar som städare. Min pappa heter Christer och han är 54 år. Han jobbar i en verkstad innom kommunen. Vet inte riktigt vad han gör :P Sen har vi min storebröder Thony & Jonas. Thony som är min halvbror(vi har inte samma pappa) är 31 år och han har 3 barn. Hampus 10 år, Rasmus 1½år & Pontus 1 månThont jobbar som bilmekaniker. Jonas är 29 år och han har 1 dotter som heter Amilia hon är 4½ månad. Jonas jobbar, men med vad vet jag inte riktigt ;). Sen har jag också en storasyster som heter Sofia. Hon bor i dalarna med sin egna lilla familj. Hon har en son som heter William han är 4½år. Och sen är hon gravid så bebisen är beräknad 6 maj :D Fia pluggar till lärare i Falun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar