tisdag 18 januari 2011

Dålig på rubriker.

Glömde lägga in bilderna igår så gör det sen ist :)
Idag va de familjeförskolan igen.. Efter de så gick vi hem och sen ner till stan o handla lite :) Köpte hårfärg, så nu ska jag ÄNTLIGEN få bort min FULA utväxt ;) Så ikväll när Lukas har somnat så ska jag färga och göra lite nagelmanikyr tänkte jag :) Bara pyssla om mej själv lite..
Håller på att städa lite.. Låg leksaker ÖVERALLT. Men nu är de iaf borta..
sitter och kollar efter en ny soffa på blocket.. Vill ha ny när jag ska napetsera snaart.. Den jag har är ju inte den snyggaste.. Ni kanske vet någon billig soffa?
Har även skaffat mej ett nytt köksbord. Har köpt min systers. Dom ska köpa ett nytt när dom flyttar i mars/april så då fick jag köpa deras :D Wiie. Äntligen ska jag få lite ordning i mitt hem. :D

Får ta min son..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar