tisdag 11 januari 2011

Propp!

När jag stog och laga mat igår och allt nästan va klart så går strömmen i MIN lägenhet. Jag bara va fan! De borde inte hända :P Jag va lite små sur. Martin gick ner o kollar proppskåpet men hittade inget fel alla va tydligen hela. Men vi åt mat sen åkte vi till Martins kusinbarn för att låna ett par skidbyxor, och när vi kommer hem till mej igen så hade jag frf ingen ström. Så jag och Lukas sov hos pappaMartin :) Så min hyresvärd har idag vart där och fixat detta. Och de va en propp som hade gått. Men den visa tydligen att den va hel även fast den va sönder. Skumt detta alltså. Jag har iaf ström, och då är jag nöjd och lugn. Rätt sjukt vad beroende man är av ström, dator, telefon och ALLT. Men ändå klarade dom sej hur bra som hellst på medeltiden ;) haha. Skit samma. Massa babbel känner jag .

Lukas blir mer o mer stadig för varje dag. Tror att han snart går HELT själv. Min lilla pojk. Helt galet att han snart är 9 månader. Vart tar tiden vägen lixom ?!

Ne nu vill min son ha mat !

2 kommentarer:

  1. kunde han inte fixat de på en gång istället för att ni ska behöva vänta tills dan efter? :O

    SvaraRadera
  2. aha okej..ja hade nog fått lite lätt damp om min hyresvärd inte tog tag i de på en gång..jamena tänk om du inte hade haft martin som du kunde sova hos skulle du vart strömlös då lixom :p

    SvaraRadera