måndag 24 januari 2011

Sälen resan.

Jag lever, Inga brutna ben. Är hemma i uddevalla nu. Riktigt skönt att komma hem. Somna som en stock :D
De va jätte kul i sälen, Vi va ett härligt gäng. Och jag lärde mej tillslut att åka lite skidor, även att jag ploga för de mesta, men ner för backarna kom jag iaf ;) Sen va de after ski :D De va massa kul också, Lite för mkt dricka blev de väl i lördags men annars va de toppen :D Hoppas vi gör om de snart igen! Men saknade Lukas en massa.. Va nästan gråtfärdig vissa stunder.. Jag helt underbart att få hem honom igår. Min älskade bebis!

Sista åker igår så va backarna helt förstörda! De va sån kramsnö och de låg små snöhögar i hela backen och min ena skida fastnade i en och jag tappa den upp i backen medans jag själv åkte vidare. Dumma snöö!! Men kul va de när man väl vågade!

Kanske slänger in en bild på mej när jag har hela skidutrustningen på mej ;P Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar