måndag 21 februari 2011

Kallt inne.

Jag och Lukas sitter inne i vårat sovrummt på pälsade med MASSA kläder! Anledning till att vi frf sitter inne o sovrummet är att vi håller på att tapetsera om i vardagsrummet och de känns inte säkert att ha Lukas där krypande bland all smuts.. Den andra anledningen till att vi har MASSA kläder på oss är att när jag vakna imorses vva de SVINKALLT. gick runt o kände på alla element och dom va ISKALLA! Så ja.. Vi har ingen värme. Hyresvärden skulle komma hit och kolla. Hoppas han kan fixa detta. De är riktigt kallt. Säker bara 15-16 grader.. Brrrr..

Lukas sitter på golvet o leker med sina leksaker.. Och jag är grymt trött! Idag ska vi luncha med Bästaste Linda på Cactuz har jag bestämt. Är sååå sugen på deras tacotallrik :D Gott!
Senare ikväll så kommer Micke & Martin igen och fortsätter med väggarna i vardagsrummet :D Bra att få jobbet gjort ;)

Näste helg har jag bannemej fullt upp!
Fredag: Midda med Mick och sen krogen med massa kompisar.
Lördag: Ikea hela dagen med mamma & Martin.
Söndag: Dop för Lukas kusin Amilia..

Tur att vecka iaf är lugn :) Nu får jag ta min gringa bebis..

3 kommentarer: