torsdag 3 februari 2011

Så jävla trött!

Jag mår dåligt! Jag mår dåligt över min vikt. Jag vill gå ner 7 kilo! Men så fort man bara nämner de så får man massa skitkommentarer. Jag är så trött på detta! Ingen förstår hur jag mår, hur jävla dåligt jag mår av detta! Jag skämms över mej själv. Jag känner mej äcklig! Jag vill inte höra att jag inte behöver gå ner i vikt och att de är något jag bara har inbillat mej! Men NEJ de är inte något jag har inbillat mej. Ja, jag har fött barn. Men bara för de så betyder de itne att man ska må skit! Snälla, stötta mej ist för att säga att jag duger som jag är när jag inte tycker de! Vill hellre höra; De är bra. Kör på ! Nå ditt mål. Men de har jag ALDRIG i hela mitt liv hört!

När ska någon förstå mej `?

3 kommentarer:

  1. jag förstår dig precis, jag känner likadant jätte tråkigt och hemskt, och så är det såå svårt och gå ner dom där kilona man verkligen vill gå ner,,,;/ kram

    SvaraRadera
  2. men de är ju just för du är så liten redan du vet va jag sagt till dig vart sitter fettet på din kropp? sen gör du ju såklart som du själv vill de är ju din kropp och du som ska må bra =)
    men ja vill ha kvar min Ida inte ett benrangel ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du är fin som du är och det kommer jag alltid att tycka, MEN om du mår dåligt och tror att du skulle må bra av att gå ner 7 kilo så är det klart att jag stöttar dig syrran!! Hejja hejja!!!

    SvaraRadera