onsdag 2 februari 2011

Storstäd

.. Är vad jag håller på med! Har inte så mkt kvar. Det är typ toaletten och lite dammning kvar :) Skit tråkigt, men kul när man ser resultat :)
Har gjort en liten lekhöran till Lukas här i vardagsrummet :) Mysigt! Han satt där en bra stund förut medans jag städade! Jag har för övrig plockat bort JULSAKERNA nu :D Känner mej dukig faktiskt!
Martin ska komma hit och hjälpa mej och bära ner lite saker till källaren..
Ingen som vill ha en svart matta med en stor vit blomma på ? Jag kan tyvärr inte ha svart matta när jag har hund :P man får dammsuga flera gånger om dagen :P Och de finns de ingen ork til!

Imorses va de sol & nu är de spören! Yeeah, eller not! Hoppas de är bättre väder imorn så att vi för en gång skull kan ta e promenad till familjeförskolan :) Annars blir de buss !

Lukas sover och jag ska bara slappa!

1 kommentar: