onsdag 9 mars 2011

Onsdag

Det snöar. Det är verkligen massa snö också! Vad är felet? Varför kan inte våren få komma? De är ju ändå Mars månad.. Åh, detta vädret är ju bara så deprimerande! Usch.. Idag blir det en inne dag med städ och tvätt har jag tänkt.. Fortsätta få bort allt slipdamm. Galet svårt att få bort.. Tvättar golvet i tvrummet, 2-3 gånger om dagen.. Men frf damm kvar. Inte så lätt att städa heller när man inte har någon dammsugare.. Shit vad handikappad man känner sej. Ska låna Martins sen så jag kan få dammsuga de västa. :)

Lukas sover och jag ska städa är tanken.. Men ja, jag fastnade här vi datorn ist. Men efter detta blogginlägg SKA jag börja.. Jag lovar.
Ska göra semlor sen :D och förreseten! Såg att dom har börjat sälja påskmust på ICA spara här i Uddevalla.. Något som jag SKA köpa sen ;) Så himmla gott!

För övrigt så är lokalen till Lukas 1årsdag bokad. Vi ska ha den på Bjusjöstugen här i Uddevalla :) Sen har vi även skickat ut inbjudningskort. Så alla borde ha fått dom idag eller så kommer dom nog imorn :) Vi får se! Hoppas de kommer några iaf!

Städa va de ja..

1 kommentar: