söndag 6 mars 2011

Söndag - Friska?

Mitt tvrum är klart :D Jag är så grymt glad. Äntligen kan jag få ordning här hemma. Just nu sitter jag i min "nya" soffa som är grymt skön men inte så snygg men den duger tills jag hittar en annan :) Bättre en min andra rosa fula soffa från stenåldern ;)

Lukas har vart feberfri hela dagen idag :D Så imorgon ska vi försöka satsa på Familjeförskolan tänkte jag. Men ska ta tempen innan för att vara på den säkra sidan. Själv har jag en riktig rethosta kvar.. och är lite snuvig.. Men de brukar hålla i sej lääänge efter. Så bara att stå ut.

Lukas går för övrigt själv hela tiden nu.Han är massa duktig.. Han kryper ibland.. Då de kan gå lite fortare än att gå ;) Älskade bebis..

Ha de bra.

1 kommentar:

  1. skönt att ni mår bättre nu =)
    vi kanske kan ses nån dag i veckan
    mamma fråga hur de va me dig nu för tiden :p
    kram på er <3

    SvaraRadera