söndag 13 mars 2011

Söndag

God morgon!
Jag sitter här i soffan med en god varm kopp té och Lukas sitter/går runt på golvet och leker för sej själv. Så skönt att han kan roa sej själv när man bara har lust att ta de lugnt :) Min duktiga bebis. På tisdag blir han 11 månader. GALET måste jag säga! Tiden går FÖR fort nu :(

I eftermiddag/kväll ska vi hem till Lukas farfar & Iren på middag :) ska bli kul att träffas.. Martin ska med också såklart :)
Många som tycker vi är konstiga som umgås frf som en familj. Men jag tycker de är kul. Har har kul tsm. Vi har faktist ett barn tsm som inte ska få lida bara för att vi inte är tsm. Vi gör allt för Lukas. Och han ska kunna hitta på rolga saker med båda sina föräldrar. :) Vi tycker att vi har de bra iaf.
Martin är hos oss nästan varje dag och leker o busar med Lukas. Underbart att se. :) Dom har verkligen en pappa &son kontakt. Lukas älskar sin pappa. Jag skulle aldrig kunna ta honom ifrån Martin. Aldrig!

Nu blev de massa babbel ;) men stå ut. Snart ska jag hoppa in i duschen. Och Lukas får följa med. Hela han är full i mat ;) Tokunge.
Och om 2 veckor skaffar jag nog ett gymkort ;D

Kram på Er.

1 kommentar:

  1. varför passar inte du på att ta dig lite egentid medans Martin träffar Lukas?
    dom behöver ju oxå lite egentid om du förstår va jag menar =)

    SvaraRadera