söndag 27 mars 2011

SÖNDAG!

Söndagkväll och snart en ny vecka IGEN. Denna helgen har vart helt okej faktiskt. I fredags så hade jag fest här hos mej & Lukas va hos sin Farmor. På kvällen gick vi även till Harrys. Riktigt trevligt, men blev grymt trött där. Så blev hem tidigt :) På lördag va de en riktigt lugn och skön dag. Inget stress ingenting. Hämtade Lukas på eftermiddan, sen kom de hit två kompisar och så dracka vi lite vin och käka tacos :) Gott! Idag har vi vart hos mina föräldrar och ätit mat. Kött, potatisgratäng/Pommes & bea-sås :D Mummmaa. Lukas har inte vart på sitt bästa humör, vart extremt gnällig. Men glad vissa stunder. Hoppas på en bättre dag för honom imorrn. Just nu sitter jag o kollar på "Luftslottet som sprängdes". Läskigt. Jag borde inte kolla på detta när jag är själv xP Usch.. Imorgon är de Familjeförskolan, sen på kvällen kommer nog en kompis hit och ska äta fiskgratäng med mej som han beställde igår :) God Natt.

1 kommentar:

  1. hmm okej hade du fest ändå i fredags? du sa ju att de inte skulle bli nått

    SvaraRadera