fredag 29 april 2011

Morgonpigg..

Jag vill sova.. Men de går icke när man har en morgonpigg son. Gäsp! Men man får tänka positivit, desto tidigare han vaknar desto mer tid på man med dom på dagen ;)
Min bankdosa är borta, så ska ner till banken sen och föra över hyran till Martin. Sen ska jag nog få med honom på en lunch på stan ;) Muummma.. Måste köpa ett USB-minne också, INNAN min dator kraschar. Då försvinner ALLA kort på Lukas sen han va nyfödd och nu. Det vil jag inte. Sen så kan datorn behövas rensat lite.. Har MÄNGDER av bilder och sånt! haha.
Nu ska jag fuska med lite B.U.S (brun utan sol). Ser ut att bli varmt då kan man inte gå i kjol och se likblek ut ;) Nej nej..

Lovade att lägga ut bilder på kläderna.. men har inte hunnit ta några men kan skirva lite om de.

Till Lukas!


  • Body med pingviner på.

  • Lite tjockare tröja§

  • Rosa piké t-shirt.

  • Kalsonger

  • Tandborste

Till Mamma-Ida!



  • Ett rosa linne

  • En vit/svart prickit linne

De va de! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar