onsdag 20 april 2011

På rymmen..

Vart en riktig skön dag idag. Massa värme och vi har vart ute. Lukas har fått gå själv, och han är överlycklig. Tog en promenad till lekplatsen också. :) Lukas ÄLSKAR rutschkanan. :D Han kan nästan åka själv också. Min duktiga bebis.


Lukas på promenad på lekplatsen.


Min katt Hilma hoppade ut från fönstret fötur. Så hon har vart ute och kikat :P Men hon kom tillbaka sen. Hon hoppade på fönstret. Duktiga katt. Så nu ska hon få börja va ute när hon vill. Eftersom jag nu vet att hon kommer tillbaka :) Någon dag nu så kommer jag bli av med den svarta katten, Dina. Hon pissa ÖVERALLT. Och jag bli tokig snart. Så Kan inte ha kvar henne. Men de blir bra så här :D


Annars har det inte hänt så mkt idag. Bara tagit det lugnt :) Vi längtar till imorgon. :D




1 kommentar: