tisdag 19 april 2011

Sann vän?

Man märker verkligen vilka vänner man har. Då menar jag inte dom vännerna med barn utan dom andra man hade "förr". Man betyder inget för dom längre. Bara massa ursäkter HELA tiden. Vad är de för fel ? Ja, jag har barn. Nej, jag kan inte festa HELA tiden. Jag och Martin gjorde slut. Men inte fick man någon speciell tröst. Blir så trött. Jag ställer upp så mkt jag kan. Men får inget tillbaka.

Är glad att jag har världens bästa LEONORA THÖRNING! Hon som förstår mej! JAG ÄLSKAR DEJ!

Vet att vissa läser bloggen. Så hoppas att dom tar åt sej, för jag kommer inte ta kontakt med Er, utan nu får hedan efter ta kontakt med mej om ni vill något!!

1 kommentar:

  1. Du ska inte bry dig om dem som inte ger dig nått tillbaka! I nöden prövas vännen, och ensam är starkast. Glöm aldrig att man ska bry sig om sig själv först och främst!

    SvaraRadera