söndag 10 april 2011

Söndag..

Och denna dagen har man fått att gå med :) Vid 12 träffade vi Nicolina på torp. Gick runt och kollade, tog en fika och bara hade det trevligt! Hoppas vi ses snart igen.. Efter de så åkte vi hem till Martins pappa. Va bjuden på middag & tårta. Och det tackar man ju inte nej till. Så blev en trevlig eftermiddag/kväll där. Kom hem för 30 min sen. Och Lukas ligger i sin säng. Hoppas han somnar snart :) Imorgon ska vi till BVC. 1 årkontroll och spruta :( Usch.. Den där sprutan tycker jag inte om :( Men de ska nog gå bra! Efter de vet jag inte riktig vad vi ska hitta på.. Ska iaf nu ikväll skissa på min tatuering jag vill göra :) Så jag kan gå ner o beställa tid snart. Funderar på att göra de är pengarna kommer :) Får se! Hemlighet kommer de bli iaf ;) Var när och hur får ni se när den är klar ;) Nu ska jag ta och slappa i soffan!

1 kommentar:

  1. jag paxar Lukas under tiden du ska tatuera dig :D bara så du vet ;)

    SvaraRadera